PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فدرر: جام بردن هدف اولم نیست


Mohammad_Joulaei
02-02-2010, 11:16 PM
بعد از قهرمانی در رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا
فدرر: جام بردن هدف اولم نیست

http://78.38.204.145/iran_media/image/2010/01/968000110_orig.jpg
با آنکه کسب شانزدهمین جام قهرمانی گرنداسلم‌ها به مرد شماره یک تنیس جهان خیلی مزه داده، او تاکید کرد برای جام بردن در تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کند و هدف‌اش چیز دیگری است.


به گزارش شبکه ایران،مرد شماره یک تنیس جهان پس از آنکه مورای را در راه رساندن بریتانیایی‌ها به اولین قهرمانی‌شان در قسمت مردان گرنداسلم‌ها پس از 74 سال ناکام گذاشت به تمجید از وی پرداخت و او و امثال او را علت بهتر شدن بازی‌اش دانست: «کسانی مثل مورای باعث شده‌اند من بهتر بازی کنم.فکر می‌کنم در این چند روز یکی از بهترین عملکردهای عمرم را اجرا کردم شاید هم تا آخر دوران بازیگری‌ام چنین بازی ارائه نکنم.»
قهرمان 6 دوره ویمبلدون، 5 دوره اوپن امریکا و یک دوره اوپن فرانسه که دیروز چهارمین قهرمانی‌اش را در ملبورن پارک جشن گرفت ادامه داد: «تلاش می‌کنم بعد از این هم بهترین بازی‌ام را انجام دهم و خودم را فقط به گرنداسلم‌ها محدود نمی‌کنم.
می‌خواهم از آخرین سال‌های بازیگری‌ام لذت ببرم چون تا همین جا هم به اهداف زیادی رسیده‌ام. اهدافی که هرگز فکر نمی‌کردم محقق شدنی باشند. من فقط می‌خواهم از بازی‌هایم لذت ببرم و این دقیقا همان چیزی است که از ابتدای فصل انجام داده‌ام.
هدف اصلی من از شرکت در این مسابقات قهرمانی نیست. منظورم این است که اگر قهرمان شوم خیلی خوب می‌شود اما مهمترین چیز برای من لذت بردن از بازی است.»
فدرر در انتها تاکید کرد هنوز به بازنشستگی فکر نکرده است: «می‌دانم که در حال حاضر در چه شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارم. ببینیم به کجا ختم می‌شود. امیدوارم به این زودی‌ها به آخر راه نرسم. فکر می‌کنم بازی من مثل بازی بقیه تنیس‌بازان آنقدرها تحت تاثیر فشار و استرس نیست. من با آرامش و خونسردی کامل تنیس بازی می‌کنم. بیرون زمین مسابقه هم همین طور هستم و سعی می‌کنم از زندگی‌ام لذت ببرم. به نظرم از تنیس چیزهای مهمتری هم وجود دارد. به خاطر همین است که من نگاهی درست و واقع بینانه به زندگی‌ام دارم. این نگرش همیشه به من کمک کرده در لحظات سخت زندگی هم موفق باشم.»