PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نادال : این بهترین عملکردم از رولان گاروس بود


Mohammad_Joulaei
01-03-2010, 11:14 PM
نادال : این بهترین عملکردم از رولان گاروس بود
http://78.38.204.145/iran_media/image/2010/01/678060110_orig.jpg
مرد شماره 2 تنیس جهان بر روبین سودرلینگ غلبه کرد تا فاتح رقابت‌های قهرمانی تنیس "کپیتالاورلد" ابوظبی شود.


به گزارش شبکه ایران،رافائل نادال مرد شماره دو تنیس جهان در دو ست و با نتایج 7-6 و 7-5 حریف سوئدی‌اش را که در دور قبل فدرر را حذف کرده بود ناکام گذاشت. او در حالی موفق به فتح این تورنمنت شد که در دو مصاف قبلی‌اش با سودرلینگ مغلوب شده بود.

این جوان اسپانیایی که اولین عنوان قهرمانی سال جدید میلادی را از آن خود کرد تا با روحیه‌ای خوب فصل جدید ATP – که از هفته آینده آغاز می‌شود- را شروع کند گفت: «خیلی خوشحالم. بازی‌ام خیلی خوب بود. فکر می‌کنم روبین دیگر به یکی از سخت‌ترین رقبایم در این فصل باشد. قهرمانی در این تورنمنت برای من خیلی مهم بود. تصور می‌کنم از رقابت‌های رولان گاروس (اوپن فرانسه) سال قبل این بهترین عملکردم بود. خیلی تلاش کردم تا به این سطح از آمادگی برسم و خوشحالم که تلاش‌هایم جواب داد. اگر آمادگی‌ام را حفظ کنم می‌توانم موفقیت‌های زیادی در این فصل به دست آورم.»
اما در دیدار رده‌بندی این تورنمنت نمایشی که قبل از فینال برگزار شد فدرر در دو ست 6- یک و 7-5 بر داوید فرر غلبه کرد تا کمی از یأس شکست مقابل روبین سودرلینگ را فراموش کند و روی پله سوم بایستد.