PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اسپانيا، ششمين تيم پرافتخار در رقابتهاي تنيس جام ديويس لقب گرفت


Mohammad_Joulaei
12-06-2009, 11:02 PM
اسپانيا، ششمين تيم پرافتخار در رقابتهاي تنيس جام ديويس لقب گرفت



اسپانيا با دفاع از عنوان قهرماني خود در جام ديويس، ششمين تيم پرافتخار در اين رقابتها شد.
شبکه تلويزيوني يورونيوز گزارش داد : اسپانيايي ها براي دومين سال پياپي فاتح رقابتهاي تنيس جام ديويس شدند. اين چهارمين عنوان قهرماني اسپانيا در تاريخ برگزاري رقابتهاي تنيس جام ديويس است.
تنيس بازان اسپانيايي در ديدار نهايي اين رقابتها موفق شدند با نتيجه سه بر صفر تيم تنيس جمهوري چک را در زمين خاکي بارسلون شکست دهند و قهرماني را از آن خود کنند.
پس از پيروزي رافائل نادال و ديويد فرر در ديدارهاي انفرادي ، زوج فليسيانو لوپز و فرناندو برداسکو در مقابل زوج رادک اشتپانک و توماس برديچ به پيروزي رسيدند.
اسپانيا امسال همه مسابقات خود را در خاک خود برگزار کرده است و اولين کشور پس از سوئد است که توانسته است جام نقره اي رقابتهاي ديويس را در خانه نگه دارد و از عنوان قهرماني خود دفاع کند. سوئد در سال هزار و نهصد و نود و هشت موفق به انجام اين مهم شده بود.
سال گذشته اسپانيا موفق شده بود در ديدار نهايي جام ديويس، آرژانتين را شکست دهد و قهرمان شود. اسپانيا با کسب اين عنوان قهرماني ششمين تيم پرافتخار در جام ديويس لقب گرفت. در طول صد و هشت دوره برگزاري جام ديويس ، امريکا سي و دو بار ، استراليا بيست و هشت بار ، فرانسه و انگليس هر کدام نه بار و سوئد هفت بار عنوان قهرماني را از آن خود کرده اند.
و