PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنيسور زن آمريکايي به پرداخت هشتاد و دو هزار دلار جريمه محکوم شد


M∂hdi
12-01-2009, 03:10 PM
"سرنا ويليامز" که در مرحله نيمه نهايي رقابت هاي تنس آزاد آمريکا به راي داور اين مسابقه اعتراض کرده بود، روز گذشته (دوشنبه) به پرداخت هشتاد و دو هزار دلار جريمه محکوم شد.
به گزارش شبکه تلويزيوني فرانس بيست و چهار، اين تنيسور زن مشهور آمريکايي در مسابقات نيمه نهايي تنيس آزاد آمريکا در واکنش به تصميم "کيم کلايسترز" داور اين ديدار، ضمن اعتراض شديد لفظي به وي، راکت خود را به زمين کوبيد.


در بحبوحه اعتراض ويليامز به تصميم داور، هنگامي که قهرمان تنيس آمريکا به او نزديک شد و وي را به خويشتنداري دعوت کرد، ويليامز تهديد کرد که توپ تنيس را بر گلويش مي کوبد.
ديدار نيمه نهايي رقابت هاي تنيس آمريکا در ماه دسامبر (شهريورماه) انجام شده بود و در همان زمان فدراسيون بين المللي تنيس که پيشتر ويليامز را به پرداخت ده هزار دلار جريمه محکوم کرده بود، اعلام کرده بود که تاب و تحمل چنين بي احترامي هايي را به داوران ندارد و تصميم هاي سرسختانه تري عليه اين تنيسور زن آمريکايي اتخاذ خواهد کرد.


ويليامز براي رسيدن به مرحله نيمه نهايي تنيس آزاد آمريکا مبلغ سيصد و پنجاه هزار دلار دريافت کرده بود.


http://up.iranblog.ir/4/1259687957.jpg

Mohammad
12-01-2009, 05:21 PM
مهدی جان تقریبا هیج جای این خبر به جز جریمه شدن سرینا درست نیست، لطفا تصحیح بفرمائید.