PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارغوان رضايي با حذف نفر اول تنيس جهان-سافینا- شگفتی آفريد


Tennis4progress
08-20-2009, 10:36 PM
منبع اصلی خبر: www.DamoonTaheri.com (http://www.DamoonTaheri.com)

شگفتي در رقابتهاي تنيس زنان جهان – تورنتو (کانادا)
حذف نفر اول تنيس زنان جهان توسط ارغوان رضائي بازيکن ايراني الاصل مقيم فرانسه

شب گذشته در دور دوم رقابتهاي تنيس 000/000/2 ميليون دلاري تورنتوي کانادا ، از سري مسابقات جهاني که زير نظر انجمن تنيس بازان حرفه اي جهان (WTA) برگزار ميشود ، ارغوان رضائي تنيس باز ايراني الاصل مقيم فرانسه موفق شد در برابر دينارا سافينا از روسيه و نفر اول تنيس زنان جهان و بخت نخست قهرماني رقابتهاي کانادا با نتيجه 2بريک (4-6و2-6و6-3) پيروز شده و به دور سوم اين پيکارها راه يابد .

رضائي در دو دوره تيم تنيس بانوان کشورمان را در رقابتهاي تنيس بانوان کشورهاي اسلامي همراهي کرده و تيم تنيس ايران را به مقام قهرماني رسانده بود .

younes_fr
08-21-2009, 11:50 AM
ارغوان رضايي نفر اول جهان را شكست داد


ارغوان رضايي، تنيس باز ايراني الاصل فرانسوي، چهارشنبه شب و در مرحله دوم مسابقات تنيس جام راحرز در تورنتو، موفق شد دينارا سافينا، تنيس باز شماره يك زنان جهان را شكست دهد.

در اين بازي ارغوان رضايي، با نتيجه دو بر يك (۶-۴، ۲-۶ و ۶-۳) سافيناي روس را شكست داد تا به دور سوم اين تورنمنت ۲ ميليون دلاري صعود كند.

ارغوان رضايي چند ماه پيش در مرحله چهارم مسابقات تنيس آزاد فرانسه در مقابل دينارا سافينا شكست سختي خورده بود (۶-۰ و ۶-۱).

ارغوان رضايي در مسابقات تنيس ويمبلدون، كه چند ماه پيش در لندن برگزار شد، در دور دوم مغلوب النا ديمنتيوا، تنيس باز شماره ۴ جهان شد و از دور مسابقات كنار رفت.

در ديگر بازي هاي مهم مرحله دوم تنيس تورنتو، ونوس ويليامز، بخت شماره ۳ قهرماني اين مسابقات، به كاترينا بوندارنكو از اوكراين باخت و حذف شد.

سرنا ويليامز، بخت شماره ۲ قهرماني اين بازي ها، ماريا شاراپووا، النا ديمنتيوا و يلنا يانكوويچ ديگر تنيس بازان مشهوري بودند كه در مرحله دوم حريفان خود را شكست دادند و به دور سوم صعود كردند.
:655::655::251:]

Rio
08-21-2009, 12:29 PM
افسوس که ارغوان تمام انرژی اش را واسه این بازی صرف کرد
و دیروز توسط کلیبانووا حذف شد.
اینگار ارغوان با بردن سافینا تورنمنت واسش تموم شد. :243:
به امید روزهای بهتر برای تنیسور اول کشورمون.:1065:
.
.
نصفش که به ما میرسه دیگه! :434: