PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پس از ماهها نادال از دوشنبه دررقابتهاي تنيس حرفه اي حضور مي يابد


Mohammad_Joulaei
08-09-2009, 02:56 PM
پس از ماهها نادال از دوشنبه دررقابتهاي تنيس حرفه اي حضور مي يابد



رافائل نادال تنيسور اسپانيايي و مرد شماره دو تنيس جهان پس از طي ماهها دوري از زمين تنيس به علت مصدوميت از ناحيه زانو هفته اينده به رقابتهاي حرفه اي باز مي گردد.
به گزارش شبکه يورونيوز، نادال از روز دوشنبه در رقابتهاي تنيس مونرال کانادا شرکت مي کند. نادال در ماه ژوئن در مرحله يک هشتم نهايي حذف شده بود و پس از ان از ناحيه زانو مصدوم شد. نادال در اين مدت مصدوميت جايگاه نخست تنيسورهاي برتر جهان را نيز به روجر فدرر سوئيسي واگذار کرد.
نادال گفت پس از ماهها بدون رقابت و طي دوره مصدوميت بازگشت بسيار دشوار خواهد بود و من همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا دوباره به شرايط ارماني بازگردم و هرچه سريعتر به سطح قبلي ام بازگردم.
پس از مونرال نادال در رقابتهاي تنيس سينسيناتي شرکت خواهد کرد.
نادال گفت هنوز معلوم نيست براي رقابتهاي تنيس ازاد امريکا در سي ام اوت به صد در صد اماده خواهم بود يا خير . اگر مطمئن شوم زانوهايم مشکلي ندارد مي توانم بهتر تمرين کنم و بدون ترس بازي کنم.