PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سره‌نا ويليامز فاتح تنيس ويمبلدون شد


Mohammad_Joulaei
07-04-2009, 09:32 PM
در دوئل ويليامزها،
سره‌نا ويليامز فاتح تنيس ويمبلدون شد
جام جم آنلاين: سره‌نا ويليامز،تنيسور آمريكايي روز شنبه 4 ژوييه در مرحله فينال تنيس انفرادي بانوان ويمبلدون لندن خواهرش ونوس ويليامز را شكست داد تا براي سومين بار فاتح اين گرنداسلم معتبر شود.
http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1388/04/13/100911171611.jpg
به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، سره‌نا ويليامز در فينال ويمبلدون و در دوئل ميان ويليامزها توانست ونوس خواهر بزرگترش را در 2 ست پياپي و با نتايج 6-7 و 2-6 شكست دهد تا نه تنها باخت سال گذشته اش در فينال ويمبلدون در برابر ونوس را جبران كند بلكه براي سومين بار اين جام معتبر تنيس حرفه اي جهان را بالاي سر برد.
سره‌نا ويليامز در سال هاي 2002 و 2003 نيز در فينال ويمبلدون ونوس را شكست داده و فاتح اين جام شده بود. اما در سال گذشته اين ونوس بود كه با شكست دادن خواهر كوچكتر عنوان فاتح ويمبلدون را نصيب خود كرده بود.

ونوس تاكنون 4 بار فاتح تنيس انفرادي بانوان ويمبلدون شده است. بنابراين مي توان تنيس ويمبلدون لندن را حياط خلوت خواهران ويليامز ناميد.

Mohammad_Joulaei
07-04-2009, 09:33 PM
سرنا ويليامز قهرمان رقابت هاي تنيس ويمبلدون در بخش زنان شد

سرنا ويليامز تنيسور آمريکايي فاتح رقابت هاي بين المللي تنيس ويمبلدون انگليس در بخش زنان شد.
به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره سرنا ويليامز در ديدار پاياني موفق شد ونوس ويليامز خواهر و هموطن خود را دو بر صفر مغلوب کند و قهرمان شود.