PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فدرر فاصله خود را با نادال در رده بندي جهاني كمتر كرد


Mohammad_Joulaei
06-09-2009, 10:17 PM
[h2:2xy4gipo]فدرر فاصله خود را با نادال در رده بندي جهاني كمتر كرد[/h2:2xy4gipo]


پيروزي تاريخي راجر فدرر در مسابقات آزاد تنيس فرانسه، فاصله اين تنيس باز سوئيسي را با رافائل نادال در صدر جدول رده بندي تنيس بازان حرفه اي جهان كمتر كرد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس، فدرر در ديدار پاياني رقابت‌هاي فرانسه موفق شد رابين سودرلينگسوئدي را در سه ست با امتيازهاي ‪ ۶‬بر ‪۷ ،۱‬ بر ‪ ۶‬و ‪ ۶‬بر ‪ ۴‬شكست دهد و قهرمان دومين گرنداسلم فصل رولن گاروس شود.
وي قبل از اين مسابقات ‪ ۴۴۹۰‬امتياز با نادال اسپانيولي كه بعد از قهرماني در بازي‌هاي المپيك پكن جاي او را به عنوان تنيس باز شماره يك جهان گرفته بود، فاصله داشت.
حالا اين فاصله به ‪ ۲۰۷۰‬امتياز كاهش يافته و امكان آن به وجود آمده كه فدرر ظرف چند هفته آينده با توجه به نتايجي كه در مسابقات ويمبلدون به دست مي‌آورد، بتواند دوباره به جايگاه خود در صدر جدول رده بندي تنيس بازان حرفه‌اي جهان برسد.
نادال كه در مسابقات ويمبلدون سعي خواهد كرد از عنوان قهرماني خود دفاع كند در دور چهارم رقابت‌هاي فرانسه مقابل روبين سادرلينگ شكست خورد.
تازه‌ترين رده بندي اتحاديه تنيس بازان حرفه‌اي جهان به شرح زير است:
‪ .۱‬رافائل نادال (اسپانيا) ‪ ۱۳۱۴۰‬امتياز
‪ .۲‬راجر فدرر (سوييس) ‪۱۱۰۷۰‬
‪ .۳‬اندي موراي (بريتانيا) ‪۹۲۳۰‬
‪ .۴‬نواك دويكوويچ (صربستان) ‪۸۰۲۰‬
‪ .۵‬خوآن مارتين دل پوترو (آرژانتين) ‪۵۴۸۰‬
‪ .۶‬اندي راديك (آمريكا) ‪۴۴۴۰‬
‪.۷‬گيل سيمون (فرانسه) ‪۳۹۷۰‬
‪ .۸‬فرناندو ورداسكو (اسپانيا) ‪۳۷۱۰‬
‪ .۹‬جو ولفرد سونگا (فرانسه) ‪۳۵۱۰‬