PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رقابت هاي تنيس مسترز مادريد پيگيري شد


Mohammad_Joulaei
05-14-2009, 01:05 PM
رقابت هاي تنيس مسترز مادريد پيگيري شد

دور دوم و سوم رقابت هاي تنيس جايزه هفت ميليون و دويست هزار دلاري مسترز مادريد در بخش زنان و مردان پيگيري شد.
به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجي واحد مرکزي خبر،در دور دوم رقابت هايتنيس مسترز مادريد در بخش مردان نوواک جوکويچ از صربستان اسکار هرناندز ازاسپانيا را مغلوب کرد،خوان مارتين دل پوترو از آرژانتين توماس برديچ ازجمهوري چک را شکست داد،استانيسلاس واورينکا از سوئيس جرمي چاردي از فرانسهرا برد،آندرياس سپي از ايتاليا سام کواري از آمريکا را از پيش رويبرداشت،رافائل نادال مرد شماره يک تنيس مردان جهان از اسپانيا يورگن مزلراز اتريش را برد،ژيل سيمون فرانسوي فابيو فوگيني از ايتاليا را مغلوبکرد،فيليپ کوهلشرايبر از آلمان مارين سيليچ از کرواسي را حذف کرد،جيمزبليک از آمريکا ايو کارلوويچ از کرواسي را برد ونيکولاي داويدنکو از روسيهبا شکست فلورنت سرا از فرانسه راهي دور بعدي اين رقابتها شد.
در دور دوم رقابت هاي زنان نيز ويکتوريا آزارنکا از بلاروس پنگ شواياز چين را مغلوب کرد،آلونا بوندارنکو از اوکراين سوتلانا کوزنتسوا ازروسيه را شکست داد ودينارا سافينا از روسيه لي نا از چين را از پيش رويبرداشت.
در دور سوم رقابت هاي زنان نيز ورا دوشنيوا از روسيه فرانچسکااسکياونه از ايتاليا را شکست داد،پتي اشنايدر از سوئيس ناديا پتروا ازروسيه را مغلوب کرد واملي مورزمو از فرانسه با شکست النا ديمينتيوا ازروسيه راهي دور بعد اين رقابت ها شد.

Mohammad_Joulaei
05-14-2009, 01:06 PM
[h3:k329xrgt]پیگیری تنیس مسترز مادرید[/h3:k329xrgt]
دور دوم مسابقات تنیس مسترز مادرید با پیروزی مدعیان قهرمانی پیگیری شد.

به گزارش شبكه خبر ، در بازی های دیشب رافائل نادال 2 به صفر یورگن ملزر را شكست داد،نواك جوكوویچ در 2 ست اسكار هرناندز را مغلوب كرد،استانیسلاس واورینكا با همین نتیجه ژرمی شاردی را از پیش رو برداشت،جیمز بلیك 2 بر 1 از سد ایوو كارلوویچ گذشت ، خوان موناكو در 2 ست بر داوید فرر فائق آمد، اندی رادیك 2 بر 1 تامی هاس را از دور مسابقات حذف كرد و نیكولای واویدنكو 2 به صفر مقابل فلورن سرا صاحب برتری شد .

در بازی های دیگر نیز خوان مارتین دل پوترو ، آندرا سپی ، ژیل سیمون و فیلیپ كولشرایبر برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.