PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رقابت های تنیس در صربستان ، مونیخ و استوریل پرتغال


Mohammad_Joulaei
05-07-2009, 08:43 PM
رقابت های تنیس در صربستان ، مونیخ و استوریل پرتغال


رقابت های تنیس در صربستان ، مونیخ و استوریل پرتغال امروز پیگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر ،درادامه دور دوم این مسابقات كه در بلگراد برگزار می شود ، امروز ماركوسدانیل برزیلی با نتیجه 2 بر صفر از سد ایوان لیوبیجیچ كروات گذشت،آندریاسسپی از ایتالیا در دو ست مقابل لئوناردو مه یر آرژانتینی به پیروزی رسید ،آرنود كلمان فرانسوی 1 به 2 نتیجه را به فلاویو چیپولی ایتالیایی واگذاركرد و دیدار برایان دابل با ایوو كارلوویچ امشب برگزاری می شود.

در ادامه دور دوم رقابت های تنیس مونیخ در آلمان ، امروز پوتیتو استراچهایتالیایی 2 بر صفر هموطنش سیمونه بوللی را شكست داد ، دنیل برندس ازآلمان 2 بر یک از سد ژولین بنتو فرانسوی گذشت ، توماس بردیچ از جمهوری چك2 بر 1 آندریاس بك آلمانی را از پیش رو برداشت و دیدار لیتون هیوئیت باتیامو د بكر ، درحال برگزاریست.

در ادامه رقابت های تنیس استوریل در پرتغال امروز آلبرت مونتانس اسپانیاییدر دو ست بر سیمون گروئل از آلمان به پیروزی رسید ، فلورن سرا 2 بر 1 خوانموناكو را مغلوب كرد ، جیمز بلیك 2 بر صفر بر مارك ژیسكه چیره شد و ژیلسیمون در دو ست بر فابیو فوگنینی چیره شد.