PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : احداث مركز مبارزه با مالاريا توسط بكام و موري


Mohammad_Joulaei
04-22-2009, 01:13 AM
احداث مركز مبارزه با مالاريا توسط بكام و موري

ديويد بكام اسطوره حاضر فوتبال انگليس و اندي موري تنيس باز شماره يك اين كشور، يك مركز جديد مبارزه با مالاريا را با همكاري يكديگر راه اندازي كردند.
به نوشته روزنامه سان، بيماري مالاريا سالانه ‪ ۲۵۰‬ميليون نفر را در سراسر جهان مبتلا كرده و بيش از يك ميليون نفر در سال، جان خود را در اثر اين بيماري از دست مي‌دهند از جمله در آفريقا كه هر ‪ ۳۰‬ثانيه، يك كودك آفريقايي جان مي‌سپارد.
بيماري مالاريا از جمله بيماري‌هاي كاملا قابل كنترل است و مهمترين راه جلوگيري از ابتلا به آن، استفاده از چادر خواب (پشه بند) براي جلوگيري از ورود پشه‌هاي ناقل ميكرب مالاريا به محل خواب افراد است.
هر يك از اين چادرها پنج پوند قيمت دارد، موري در مراسم ويژه‌اي كه روز گذشته برگزار شد، از مهارت‌هاي بكام در تنيس ابراز شگفتي كرده و بكام نيز بعد از چند شوت به سمت دروازه ساخته شده از پشه بند ها، خطاب به موري گفت:-قبلا در مورد مهارت شما در فوتبال شنيده بودم، من هنوز شگفت زده ام، ضربه‌هاي آزادت بسيار خوب بودند.>
اين دو در ادامه مراسم، با دنيس لوييس برنده مدال طلاي المپيك در ماده هفت گانه در داونينگ استريت ملاقات كرده و يكي از پشه بندهاي بزرگ را بر سر در خانه او نصب كردند.
ملاقات با گوردون براون نخست وزير بريتانيا بخش پاياني برنامه بكام و موري بود.
روزنامه سان حامي و آغازگر مبارزه با مالاريا از سال ‪ ۲۰۰۷‬است و كارش را با سفري به نيجريه شروع كرده است.

Mohammad_Joulaei
04-22-2009, 01:22 AM
http://www1.pictures.fp.zimbio.com/Malaria+No+More+Charity+Campaign+London+9hUwoTUEASwl.jpg