PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقات تنیس Indian Wells اکنون با نام BNP Paribas Open


Red-Line
01-29-2009, 10:25 PM
مسابقات تنیس Indian Wells اکنون با نام BNP Paribas Open


همانطور که حتما دوستان اطلاع دارند مسابقات بزرگ تنیس ایندیناولز هر ساله با حضور برترین بازیکنان تنیس جهان در دو بخش مردان و زنان برگزار میشود .

این مسابقات به دلیل تغییر حمایت کننده مالی تغییر نام داد . هر ساله این مسابقات با نام Pacific Life Open برگزار میشد . ولی از امسال این مسابقات با نام BNP Paribas Open برگزار خواهد شد . مسابقات امسال با نام جدید از 9 تا 22 مارچ به مدت دو هفته در Indian Wells Tennis Garden برگزار خواهد شد .

مسئولین برگزاری این تورنمنت برای اولین بار اعلام کردند که جایزه 4.5 میلیون دلاری بین زنان و مردان یکی خواهد بود و فرقی بین این دو گروه از لحاظ جایزه مالی نخواهد بود .

BNP Paribas نام بانک اصلی فرانسه ، و یکی از بزرگترین بانک های جهان می باشد . لازم به ذکر است که در گذشته نیز این بانک جزو بزرگترین اسپانسر های ورزش تنیس همواره مطرح بوده . ا

این بانک در گذشته اسپانسر اصلی تورنومنت های بسیار معتبری مانند ، رولندگاروس ، دیویس کاپ و Federation Cup بوده .

این تورنومنت بعد از چهارگرنداسلم معتبرترین تورنومنت تنیس می باشد که حتی به گرنداسلم پنجم نیز معروف است . برای اولین بار این مسابقات در بخش مردان در سال 1976 برگزار شد.