PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چه کسانی بازی می کنند؟


koury
12-04-2008, 03:39 AM
سلام دوستان گلم

مسابقات تنیس زنان هنگ کنگ که تا پیش از این معروف به JB Classic Group بود از سال جدید میلادی تا 2 سال دیگر تحت حمایت مالی همین شرکت قرار میگیرد اما نام مسابقات به World Team Challenger تغییر یافته!

4 تیم از 4 قاره ی اروپا و آمریکا و آسیا-اقیانوسیه و کشور روسیه در این تورنمنت حضور دارند!
تاکنون مشخص شده که ماریا شاراپووا بازیکن اصلی روسیه و ونوس ویلیامز مدافع عنوان قهرمانی نیز بازیکن اصلی تیم آمریکاست!
همچنین یلنا یانکوویچ برای اروپا و سانیا میرزای هندی نیز برای آسیا - اقیانوسیه بازی می کنند!

دیگر بازیکنان نیز تا قبل از ژانویه معرفی میشوند.مسابقات شامل دیدار های نیمه نهایی هست و تیمی که بیشترین برد را در انفرادی و دوبل کسب کنند به فینال و تیم های بازینده به مسابقه ی Wooden Spoon میروند.

koury
12-05-2008, 05:23 PM
کوکو واندویگ زوج ونوس ویلیامز در مسابقات هنگ گنگ




کوکو واندویگ آخرین کسی است که به تیم آمریکا در مسابقات تنیس هنگ گنگ ملحق شد و به همراه ونوس ویلیامز در مسابقات دوبل شرکت خواهد کرد.شیوه برگزاری رقابتهای تنیس هنگ گنگ امسال تغییر کرده است و رقابتها به شکل تیمی برگزار می شود و هر تیم مجاز به داشتن سه بازیکن است.اسامی تیمها و بازیکنان شرکت کننده در این مسابقات:

آمریکا: ونوس ویلیامز - جسیلا دولکو - کوکو واندویگ

اروپا: یلنا یانکوویچ - آگنس شاوای - میشل لارشیر دی بریتو

آسیا: سانیا میرزا - جی زی هینگ - لینگ زی هانگ

روسیه: ماریا شاراپووا - ورا ازووناروا - آلکساندرا بانووا

koury
01-11-2009, 12:50 AM
سلام به دوستان گل

روز یکشنبه در دیدار نهایی مسابقات تنیس زنان هنگ کنگ ونوس ویلیامز موفق شد در نهایت در دو ست با نتایج مشابه 6-2 6-2 ورا زووناروای روس رو شکست بده و قهرمان مسابقات بشه.
در دو فینال دیگر نیز جیسلا دولکوی آرژانتینی 2-1 از سد آنا چاکوتادزه گذشت و در بازی آخر نیز جی ژنگ چینی 6-1 6-1 لارشر دی بریتوی پرتغالی را مغلوب ساخت!